ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

از پایان تا آغاز...

آغاز کردن همیشه برام آسون بوده !
هیجان رو دوست دارم و به نظرم آغازها سرشار از هیجانند اما پایان ها …مشکل اصلی رو با به انتها رسوندن ها دارم .
از مسائل مادی گرفته تا منطقی و عاطفی …

تازگی ها فیلم زیاد می بینم هر فیلمی رو هم حداقل 3 بار متمادی در فواصل مختلف می بینم ! جالبه هر بار نکته های جالبی از فیلم دستگیرم می شه که دفعه قبل متوجهش نشده بودم ! دیشب فیلم Head in the clouds   رو دیدم مضمونی راجع به عشق و شروع جنگ جهانی دوم بود ...

چند روز قبل یه خبر خوب بهم رسید کلی ذوق کردم امروز متوجه شدم صحت نداشته
دیروز هم از یه اتفاق بد مطلع شدم کلی دمق شدم همین الان فهمیدم شایعه بوده !
فقط حیفه اون همه دمقی و ذوقی که کردم .

غروب ها رو غم انگیز ترین و زیباترین لحظه زمان می دونم ...
زمانی که روشنایی و تاریکی با هم در می آمیزند و هیچ چیز نه کاملا تاریک است نه کاملا روشن .در بیشتر سنت های روحانی این لحظه رو مقدس می دونند.

قطعه ای از نامه ای به قلبم :
قلب من هرگز تو را محکوم و نقد نمی کنم چون ایمان دارم که تو همان کودک ناآرام درونم هستی ...
از تو می خوام که به منطق من اعتماد کنی .بدون که دوستت دارم و می کوشم که عاقلانه تمام آزادی مورد نیازت را برای ادامه دادن به تپش شادمانه ات در سینه ام در اختیارت بذارم .برای اینکه هرگز احساس ناآسودگی نکنی هر کاری می کنم !

هر زمان که دست از  نوشتن کشیدم خوبی ازم خواسته که برگردم .
ممنوم از تمام خوب های زندگیم که منو با خودم آشتی دادن.

 

نظرات 7 + ارسال نظر
دخترکاکل زری شنبه 22 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:57 ب.ظ http://fariba17.blogsky.com

به به خانوم گل
مبارکه
کو شیرینی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
خوشم اومد نافرم اول شدم

دخترکاکل زری شنبه 22 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:09 ب.ظ http://fariba17.blogsky.com

http://www.rainysea.com/Weblog/narges.jpg


واسه نرگسی خودم

... شنبه 22 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 06:36 ب.ظ

وبلاگ نو مبارک...
نمی دونم چرا احساس می کنم میشناسمت!

شیما شنبه 22 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 06:57 ب.ظ http://sokoot-hayahoo.blogsky.com

بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه!
چقدر ذوق زده شدم وقتی کامنتت رو دیدم،بعدشم وبلاگت رو،
نرگس خانومی گل خوش اومدی!
منم با پایان مشکل دارم،معمولا سعی می کنم واسه هیچ موضوعی پایان و نقطه سر خط نذارم،بعد الان کلی آدم و جریان و موضوع و کار و ... نصفه و نیمه و بدون پایان تو زندگیم دارم *سخت ترین حالت به انتها رسوندن به انتها رسوندن یه رابطه س ،حالا می خواد عاطفی باشه،می خواد نباشه،که البته عاطفی کلی سخت تر و پیچیده تره...

این خبره که باهاش ذوق کردی خوبِ حتی اگه صحت نداشته باشه،بالاخره تو همون زمان یه انرژی مثبت انتقال می ده،اما اون دمق شدن یه کم حالگیریِ که البته بعدش با شنیدن شایعه بودنش خوشحالی داره پس خیلی هم بد نبوده!

این نامه یی که قلبتم نوشتی فوق العاده س،کلی کیف کردم،

منم از اون خوب تشکر می کنم!

پ.ن :اومدم تهران،این ورا اومدی منو فراموش نکنی،شمارمو که داری؟!منم به احتمال زیاد همین روزا یه سر می آم اون ورا،دلم واسه شما و شهرتون تنگ شده!

پسرک تنها شنبه 22 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:55 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

ببین کی اینجاس!
خوش اومدی دوباره
یهو که غیب شدی کلی شاخ درآوردم و منتظر این روز بودم
خوش اومدی سه باره!

FATI JOOON شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:14 ق.ظ http://NASLEMAN.NET

بگو نسل ما کجا رفت؟
نسلی که اومد بباره!
نسلی که از آیینه رد شد، بی صدا به یک اشاره!
نسلی که می خواست زمینُ توی آسمون بکاره!
حتا آسمونش امروز، توی قابی از حصاره!

دوست عزیز سلام
به روزم . . . و منتظر حضور سبزت
WWW.NasleMan.NET

idenshz سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:02 ب.ظ http://boxshz.blogfa.com/

با سلام و خسته نباشید به شما دوست عزیز
وبلاگی خوبی داری
خسته نباشی !
آیا دوست دارید بازدید وب شما به طرز
چشمگیری بالا برود ؟
به طور کاملا مجانی ؟
با قرار دادن لینک باکس ما در وبلاگ خود و
ارسال آدرس وبلاگ + عنوان وبلاگ
آمار سایت یا وبلاگ خود را بالا ببرید
بدون هیچ هزینه ای فقط با گذاشتن کد
کوچکی در وبلاگ خودتون
روش کار ابتدا کد زیر را در آخر ویرایش قالب
خود میگذارید
<p align="center"><script
language="javascript"
src="http://idenshiraz1.persiangig.com/a
udio/linkbo.js"></script>
سپس به وبلاگی که مشخص کردم میاین و
سپس رو ثبت لینک کلیک میکنید اسم و آدرس خود رو مینویسید وسپس
توی پیغام آدرس + عنوانی که باید توی لینک باکس
قرار بدم رو به من میگید سپس لینک شما توی هزارن وبلاگ نمایش داده میشود
امتحانش ضرر نداره
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد