ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

دسته گل

گاهی که از وفور ارتباطات خسته می شی

تمام پیشگیری ها رو بکار می بری . از خاموش کردن گوشیت گرفته تا کانکت نشدن های متمادیت حتی توی خیابونم که قدم می زنی یه جورایی سعی می کنی زیاد تو معرض دید نباشی و از این قایم باشک بازی هم لذت می بری! ولی گاهی اوقات غصه ت می گیره از اینکه کسی سراغتو نمی گیره که هیچ حالتو هم نمی پرسه !

 

دیروز یه فیلم دیدم  با این مضمون که مردی 40 ساله عاشق یه دختر بچه 14 ساله می شه و دختر دو نقش دختر خونده و معشوقه رو بازی می کنه .دختر بچه فوق العاده شیطون و مرد که استاد دانشگاه هم بود فوق العاده رمانتیک .جالب اینجا بود که علیرغم اینکه دختر هنوز تو عالم بچه گی و شیطنت های خاص اون دوران بود مرد همچنان دلباخته دختر بود ( حالا نمی دونم اصلا امکان بوجود اومدن چنین عشقی هست یا اینکه مرد مبتلا به نوعی جنون بود ؟!) جالبه که فیلم های انگلیسی هر کدوم به نوعی مضمونی دارن که بعد از تموم شدن فیلم ذهنم رو مشغول می کنن درست برخلاف فیلم های وطنی !‌ آخرین فیلمی که دیدم "به نام پدر" بود فاقد هیچ نکته خاص که حتی ارزش انتقاد کردن رو هم نداشت !

 

تازگی ها عادت خوبی رو ترک کردم .(عادت دنبال کردن سریال های تلویزیون رو ) حالا وقتی می بینم یه عده ساعت پخش تمام سریال های ماه رمضون رو حفظن خندم می گیره ! حیف وقت عزیز نیست که صرف این سریال های بی سرو ته بشه !!

 

دیشب بالاخره آخرین کتاب از آثار پائولوکوئیلو رو تموم کردم (زهیر ) نویسنده ای که آثارش به نظر من شاهکاره /دوستی می گفت عرفان تا زمانی عرفانه که به قلم نیاد و به آثار این نویسنده خرده می گرفت / اما قلم پائولوکوئیلو بود که زیبایی عرفان رو برام مجسم کرد / کتاب " ورونیکا تصمیم می گیرد بمیرد" رو زیباترین اثر این نویسنده توانا می دونم .

...

من می خوام یه دسته گل به آب بدم / آرزوهامو به یک حباب بدم / سیبی از شاخه حسرت بچینم / بندازم رو آسمونو تاب بدم ....گل ایوون بهار دل من ...یه بیابون لاله زار دل من ...

 

نظرات 4 + ارسال نظر
برترین سایت سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:28 ق.ظ http://propandol.tripod.com

http://propandol.tripod.com

مینو سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:32 ق.ظ

منم نوشه های این نویسنده رو خیلی دوست دارم

شکسی سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:00 ق.ظ http://overtherainbow.blogsky.com

قشنگه

شیما سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:29 ب.ظ http://s

هیچ وقت سریال نمی بینم،اصولا هیچ وقت حوصله نداشتم،دنبال کردن یه موضوعی که معمولا فاقد جذابیت و ارزش هست اعصاب می خواد

منم ورونیکا تصمیم می گیرد بمیرد رو از تمام آثارش بیشتر دوست دارم،این کتاب رو هم در اولین فرصت تهیه می کنم می خونم بعد نظر می دم ;)

این آخری هم حرف نداشت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد