ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

قهر قهر تا...

ده دوازده ساله که بودم هروقت با کسی قهر می کردم یا اون با من قهر می کرد تا چن روز هیچ تمایلی به آشتی کردن نداشتم از اینکه مابین خودم و اون یه حصار بکشم لذت می بردم ! ( با همون لحن بچگی می گفتم قهر قهر تا روز قیامت !)

اما حالا علیرغم اینکه هنوز هم زودرنجم ولی طاقت دلخوری و سرما و سکوت رو ندارم حتی واسه یه ساعت ! احساس خفقان پیدا می کنم .

زود می بخشم و زود هم آشتی می کنم .... زندگی اونقدر کوتاه و بی ارزشه که ارزشه رنجیدن های افلاطونی رو نداره .

داره؟!

 

یه هفته است کشف کردم که 75 درصد کامل به گروه سمعی ها تعلق دارم !

تنها دلخوری هایی که از دیگران برام پیش اومده برمی گرده به جمله و لحنی که مخاطبم داشته .

و خاطرات شیرینم هم مربوط می شه به آواهای دلنشینی که پرده گوشم رو نوازش دادن !

(جالبه که 50 درصد رویاها و خوابهام هم صدا داره ولی تصویر نداره J)

 

امروز فیلم امیلی رو دیدم.

یه فیلم فرانسوی که تمام صحنه های فیلم قابل تامل بودن .احساس نزدیکی زیادی به دختری که نقش اول فیلم رو بازی می کرد داشتم مثله همون احساسی که نسبت به ورونیکا برام بوجود اومده بود. ( زبان فرانسوی بازیگرها جذابیتش رو برام بیشتر کرده بود.)

 

هفت ساله که بودم آرزوم این بود که در آینده معلم بشم .

سیزده سالگی عاشق دوبلوری شدم .

شونزده سالگی می خواستم برم رشته گرافیک که نشد.

هفده سالگی خوره کتاب های روانشناسی شدم ولی توی کنکورسراسری ادبیات قبول شدم .

و بلاخره هجده سالگی به حقوق علاقه مند شدم .

یکساله که به گلفروشی تمایل پیدا کردم !

 

نظرات 5 + ارسال نظر
اسمونه ابی چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:10 ب.ظ http://---------////////

فقط بگم با هات هم عقیدهام عسلی

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:10 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:12 ب.ظ

بابای خانومی
اسمون

دخترکاکل زری چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:43 ب.ظ http://www.fariba17.blogfa.com

به به
پپپپپپپپپیشرفت کردی !!!!
زود زود اپ می کنی؟؟؟
جریان چیه ؟؟
نگران نباش اخرش می شی یه وکیل گل فروش که تو مغازه اش کتاب روان شناسی می خونه به بچه هاش خودش درس می ده وگاهی هم دوبلوری می کنه!!!!

پسرک تنها جمعه 28 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:02 ق.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

خب یه سال دیگه هم صبر کن.شاید به چیز بهتری علاقه مند شدی.هوم؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد