ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

اخفا

زمانه غریبی ست و بیشتر از آن عجیب!

روح در حال فنا شدن است و جسم حرف اول را میزند

امروز کودکی را دیدم که روحش بزرگتر از جسمش بود

و دیروز مردی را دیدم که...

خسته ام گاهی از خودم هم خسته می شم

گاهی که به وضوح می بینم و احساس می کنم که روحم زیر پاهای جسمم در حال هلاک شدن است

چشمان معصومش را می بینم و صدای خسته اش را که دیگر به زمزمه ای شبیه است را می شنوم

حقیقت تلخی ست ولی مدتی ست که فقط شده ام جسم ...یک جسم متحرک  از روحم خبری نیست

زیر لایه های چرکین بی خبری مخفی شده است ...

حال خوشی ندارم ...

 

گاهی هیچ چیز بهتر از این نیست که هر چی تو دلته بریزی بیرون

چیزی شبیه یه نوع پالایش روحی _روانی می مونه

بعد از اونم بذاری یه خورده  باد پاییزی به کله ت بخوره

البته دسترسی به دو گوش شنوا هم جزو مواد لازمه

 

چند روز قبل فیلم sin cityرودیدم.

یه فیلم حادثه ای با صحنه سازی عالی

فیلم به صورت سیاه و سفید ساخته شده بود و فقط رنگ های گرم مثل قرمز و زرد رو نشون می داد .مضمون فیلم هم راجع به دفاع شخصیتها ی اصلی فیلم چه خوب و چه بد از جنس زن بود .

دیدن این فیلم رو توصیه می کنم به نظر من که فوق العاده بود .

فیلم  she is the man هم فیلمی که ارزش دوبار دیدن رو داره .

 

کتاب شفای کودک درون رو خریدم.

نویسندش دکتر لوسیا کاپاچیونه است

هنوز نخوندمش / ولی فکر می کنم کتاب جالبی باید باشه.

بعضی صفحاتش نقاشی هایی کشیده شده که منو یاد بچه گیام می ندازه .

 

نظرات 5 + ارسال نظر
پسرک تنها جمعه 5 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:25 ق.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

اولا که اول!
دوما به جسمتون بگین پاهاشو از روی روحتون برداره خب!
چهارما هم الان وقته خوابه! نه آپدیت کردن!!

اولا که آفرین!
دوما که یه خورده لجباره آخه.
سوما ش کو !!:))
چهارما شم بر می گرده به همون لجاجت:)
ششما اینکه!

یه بدهکار جمعه 5 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:26 ق.ظ http://bedehkary.blogsky.com

سلام.بسیار زیبا بود.فیلم سین سیتی رو من هم دیدم خیلی قشنگه.اگه اره رو هم نگاه کنی از ترس روده بر میشی حتما نگاه کن.به من هم یه سری بزنی خوشحال میشوم.

مرسی . اره رو هم دیدم ولی نمی دونم چرا روده بر نشدم !

تی تی جمعه 5 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:30 ق.ظ http://teetee.blogfa.com

دو گوش شنوا

دلم تنگ شده...

دلم تنگه

آخی .

شهرام جمعه 5 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:16 ق.ظ http://www.shahramclub.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی دارید
به من هم سر بزنید خوشحال میشم

موفق باشید

مرسی . چشم

نسرین جمعه 5 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 04:38 ب.ظ

:)

:))!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد