ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

معامله!

از نگاهها ی موشکافانه بیزارم .

ازاینکه احسا س کنم دارن طوری براندازم می کنن که انگارفرشم یا اینکه مجسمه ام !

از شنیدن حرفهای کتابی حالم بد می شه… (داشتن ایمان و صداقت و نجابت همین !) بی هیچ توضیح و برداشتی !

خیلی ها رو دیدم که همینطوری زندگی مشترک و شروع کردن اگه دودلم بودن رو آوردن به استخاره و فال و اینجور حرفا !

حداکثر یه سال اول همه چیز خوشگل و جذابه اما مرور زمان …هیچی بگذریم این قصه سر دراز دارد…

 

تازگی ها لواشک زرشک و ذرت مکزیکی و آبنبات چوبی  زیاد می خورم .

نمی دونم این سه تا چه ارتباطی بهم دارن و چرا یدفعه هوس خوردنشونو می کنم!

فقط میدونم خیلی خوش مزه ان و احساس خوبی بهم می دن

  

دیروز با تمام وجود شیرین ترین و دلنشین ترین و واقعی ترین ابراز احساسات رو حس کردم !

درست وقتی که برادرزاده سه سالم (یاسمن ) بی مقدمه محکم بغلم کرد و با چشای شیطون و درشتش زل زد تو چشامو با همون لحن بچه گونش بهم گفت خیلی دوست دارم عمه نرگس بیجانبا !

کلی ذوق کردم .

 

کتاب شفای کودک درون رو هم هنوز نخوندم .

آخه آلبالو داره می خوندش .

مثه اینکه داداشی بیشتر از من به کچولوی درونش بها می ده !

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:04 ب.ظ http://sfandiary.blogsky.com/

!!

حامی دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:11 ب.ظ

لواشک زرشک و ذرت مکزیکی و ابنبات چوبی همش هله هوله اس......این ارتباطش....یا به عبارتی قاقالی لیه

ادم بزرگا هم که بنده و شما هم جزوشون هستیم گاهی وقتا عجیب هوس خوردن قاقالی لی میکنن.....

حالا یا تمناییه برای احساس برگشت به کودکی .....یا یاد اوری
ان....

گاهی ماها باور نداریم که بزرگ شدیم........دلمون میخواد هنوز صورتمون رو از ترشی لواشک به هم بکشیم.....یا لیس هایه صدادار به ابنبات چوبی بزنیم...

شما هم به اندازه داداشی به کودک درونتون بها میدید...گاهی حتی بیشتر....
اما کودک درون شما احساساتی تر و دل نازک تره...

شاد باشید و واقع بین...

اوهوم .حالا یادم اومد من بچه گیام علاقه عجیبی به قاقالی لی داشتم :) اصلا این کلمه الانم که الانه منو شارژ می کنه :))
شاید اما گاهی فراموشش می کنم یا شاید اون شیطونه و میره قایم می شه !
شما هم همینطور .بازم ممنون

پسرک تنها سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:44 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

کوچولوی درون هم تربیت می خواد.زیاد لی لی به لالاش نذار

گناه داره آخه طفلی!:)

دخترکاکل زری پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:07 ب.ظ http://fariba17.blogsky.com

سلام
چاکر ورونیکا خانوم با مرامم هستیم در بست!!!!!!‌‌
الان موندی توش نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی با معرفتی خدایی!!!!!!
خیلی می خوامت


دوسم داری من بیشتر
خاطرخوامی من بیشتر :P
فدای تو ...بوس

عادله جمعه 12 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:54 ب.ظ http://aeko.blogsky.com

چقدر خوب شد دوباره می نویسی٬من هم ذرت مکزیکی می خوام!

اوه ببخشید .بفرمایید !

بلا خانوم یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:59 ق.ظ http://0000000000000000000

تو مثله بچه کوچو لوها میمونی////منم کوچولویم باهام دوست میشی خوشگله بوس بوس بوس یه عالمه/////

شناختمت شیطون بلای چشم آبی :)) اوهومممم دوست میشم باهات عروسک.بوس

فواد جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:27 ق.ظ http://deepdarkblue.persianblog.com

فقط این ۳ تا رو باهم میخوری ممکنه دل درد بگیری!از ما گفتن!
به منم یه سری بزنوبه روزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد