ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

هفت

 

امشب شب تولدم بود .

 

_دلم لبریز از آرزوهای رنگی بود اما شمعی نبود تا آرزویی کنم و بعد شمع ها رو فوت...

_ روز تولدم رو دوست دارم عدد " هفت" رو یه عدد مقدس می دونم .

 

*وقتی تو کادوهای روز تولدم عروسک هم پیدا بشه توقع داری بگم چند ساله شدم!

نظرات 12 + ارسال نظر
آرش شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:56 ق.ظ

تولدتون مبارک.با ارزوی اینکه ۱۲۷ ساله بشین

حالا چرا ۱۲۰ ساله نه ۱۲۷ ساله! مجازات قانونی الاهیه؟!:)

[ بدون نام ] شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:59 ق.ظ

توقع خاصی نداریم...!

باید بگم مبارکه؟!

مرسییییی:)

سپیده شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:02 ب.ظ http://gomshodegan.blogsky.com

تولد تولد تولدت مبارک!
دوست جونم تولد خیلی مبارک:-* ایشالا تولد ۱۲۰ سالگیت و به امید براورده شدن همه این آرزوهای رنگی و خوشگلت. بدون شعمم قبوله خانومی:)
منم عدد ۷ رو خیلی دوس دارم;)

ممنون مهربونه خوش قلبم :*

منم تو رو خیلی دوس دارم:)

دریا شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:03 ب.ظ http://www.man-o-delam.persianblog.com

تولدت مبارک دوست جونی
همه ی آرزوهای خوب مال تو
تو هم بیا

oh....ممنون واسه آرزوی قشنگت

پسرک تنها شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:36 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

اوه! خدای من!
چرا من بی خبرم پس؟!
مبلرک باشه
شاد باش همیشه
خب؟

آخه شاید به قول آلبالو تقصیر خودمه باید کلاه بوقی سرم می کردم و واسه همه کارت دعوت می فرستادم و کیک شکلاتی مهمونشون می کردم :) .

ممنون حالا هم که اومدین دیر نکردین خوشحالم کردین .

عادله یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:41 ق.ظ http://aeko.blogsky.com

تولد تولد تولدت مبارک/ مبارک مبارک/ تولدت مبارک!!!

بیا شعما رو فوت کن که صد سال زنده باشی ...( من که شمعا رو فوت نکردم چن سال زنده می مونم !؟)

آلبالو یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:37 ق.ظ

woooooooow عجب کیکی /// خیلی بده که کیکه اینجاست و اینجا نیست ... چطور دلت اومد .. اینه رسمش .. آدم حداقال باید برای خودش که ارزش قایل باشه که ... //// من روز تولدم واسه خودم کیکی می خرم .. همه رو دعوت می کنم . جار می زنم جنجال می کنم .. کلاه بوقی سرم می کنم .. نه اینکه منتظر باشم همه بیان دور وبرم بگن تولدت مبارک ... چون من به دنیا اومدم پس دنیا رو به هم می ریزم .. خودم .. جیغ می زنم ... خودم دعوت به یه شام مفصل می کنم برای خودم چیزای خوب می خرم ../// رسمش اینه ... نه اینکه همش منتظر باشی .. هی انتظار بکشی کسی واست شمع روشن کنه .. نه .. خبری از این جور چیزا نیست ../// دوره عوض شده .. آدما لاک پشتی شدن .. شایدم حلزونی .. همش توی خودشونن /// ولی غصه نخوریا // چون تو یه نوزاد تازه به دنیا اومده ای باید مواظب خودت باشی //// اما به موقعش سور و سات هم بر پا میشه .. الان موقتش نبود ... تولدت مبارک خواهر گلم ... کیک هم ندادی بخورم یادت باشه //////////////////////////////////

آخه تو که منو می شناسی دختر جیغ جیغویی نیستم :)
منم یکی از همون لاک پشتام ...شاید دلیلش همین باشه !
....
تازشم بهت کیک شکلاتی و شامم می دم ولی کیک که بی کادو تولد مزه نداره . داره ؟! :)
تازه ترشم به قول تو الان موقعش نبود .

*چشم مباظب خودمم هستم ولی نه اگه هم مباظب نباشم داداش مرهبون دارم مباظممه :*:*:*:*:*

مرمر یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:22 ب.ظ

واااااااااااای اینجا روووووووووووووو! من چرا دیر فهمیدددددددددددددددم؟؟ گلی من تولدشهههههههههه!:*
یه عالمه ماااااااااااااااااااااااااااچ! تولدت مبارک خوشگلم. ایشالا عمر مفید و شادی داشته باشی:)

نقره ای دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:04 ق.ظ

عروسکش چی بود؟؟؟! منم عروسک! منم تبلد! نق!

afshinpars7 سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:55 ب.ظ http://afshinpars7.blogsky.com

نام زیبای ورونیکا من را با اینجا کشوند. موفق باشی.

مهناز جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:44 ق.ظ http://www.crimsonyello.persianblog.com

سلام
از این که میبینم شما هم مثل من متولد بهمن هستید خوشحالم.
شاید فقط معنی این جمله رو خودتون درک کنید.
درست نمیگم
همه ی بهمن ماهی ها یه تله پاتی کوچولو با هم دارند.
خوشحال میشم اگه به من سری بزنید.

نیکان اسپرت جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:49 ق.ظ http://www.nikansport.blogfa.com

سلام
شما میتوانید با قیمت خیلی خیلی پایین صاحب یک مبل ماساژور؛انواع تردمیل؛دوچرخه ثابت و انواع استپر شوید.
ارسال به تمام شهرستانها
برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وبلاگ ما مراجعه نمایید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد