ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

نهایت آرزوم

 

عید امسال جای خیلیا خالی بود .

جای سحر و سهراب برادرزاده های  عزیز و فرشته گونه7 ساله ام .

جای عمو جان عموی مهربونم که عاشق خودشو دوچرخشو و عطر گل یاسش بودم.

جای عزیز جان . مادر بزرگ دوست داشتنیم که هر وقت منو غصه دار می دید اونم اشک تو چشمای کم سوش جمع می شد و دست گرم ومهربونشو روسرم می کشید...

 

تا الان که فکر می کنم می بینم عید امسال تا حالا که خیلی لوس و سرد بوده برام !

نه دید و بازدید ا مثه سابقه و نه عیدی دادن و گرفتنا لطف سابقو داره !

لبخندا خنک و مسخره ...نگاه ها سردو بی روح ! روبوسیا شل و ورافته !

....

نهایت آرزوم تو این لحظه اینه که کاش الان تو جاده بودم و در حال سفر به مقصدی نامعلوم ...

 

نرگس

نظرات 3 + ارسال نظر
هادی پنج‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ب.ظ http://7thday.blogsky.com

راست می‌گی.
منم همینطور.
الان فقط با این آلبوم جدید جنیفر که از اینترنت دانلود کرده‌ام خوشم. از این خوشی مسخره‌تر؟!

فک می کردم فقط من این حسو دارم !
منم تا همین نیم ساعت پیش با سریال های آبکی تلویزیون خوش بودم !‌ :-p

خاک‌نهاد جمعه 3 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:03 ق.ظ

پس نرگس خانومم بـــــــــله؟!
خب منم که از اول همینُ می‌گفتم!!

اوهوم راست می گفتی !
رسیدم به حرفت :(!

سپیده جمعه 3 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:42 ب.ظ http://gomshodegan.blogsky.com

آره نرگس خانومی این عید اصلا حال و هوای سالهای قبل رو واسه منم نداره. باز خوبه تو فکر میکنی با سفر حال و هوات عوض میشه ولی من میدونم که اونم فایده ای نداره.تجربه ثابت کرده...

بدیش اینه که توقع زیادی هم نداریم !
توقع روزای خوش از مناسباتهایی که معنیش خوشیه ...
نخیرم سفر بهت خوش می گذره تجربه ها که همیشه تکرار نمی شن (سوغاتیم می خواماااا:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد