ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

...

 

یه جمعه آروم و دوست داشتنی .

 شروع یه هفته درسی و کاری  فشرده / فقط خدا خدا می کنم تا آخر هفته دووم بیارم! (آخه حتی 12و 13 فروردین هم باید تدریس کنم !)

کاراموزیم فعلا خیلی سخت نیست . ولی تدریس واسه شاگردایی که یا همسن خودم ان یا بزرگتر ازخودم وبعضیاشون یا سرتق ان یا براشون افت داره از کوچیکتر از خودشون چیزی یاد بگیرن کارمو یه کم سخت می کنه .

 

پ. ن: توی عید فرصت نشد هیچکدوم از فیلمای تلویزیون رو ببینم . فقط دیروز عصر فیلم " سیاه و سفید " رو دیدم . موضوعش راجع به مرد سیاه پوستی بود که به ناحق متهم به هتک حرمت و قتل یه دختر بچه 9 ساله شده بود .

دفاعیات وکیل تسخیری متهم و سیستم قضایی بی پایه و اساس یک کشور اروپایی محور اساسی فیلم بود . در کل فیلم جالبی بود بخصوص اینکه بر اساس واقعیت ساخته شده بود .

پایان فیلم هم منتقد فیلم توضیحاتی راجع به فیلم و کارگردانش داد و تیکه هایی از فیلم کشتن مرغ مقلد یا کشتن مرغ مینا رو هم گذاشت و ذکر کرد که فیلم سیاه و سفید شباهت زیادی به این فیلم داره .

 

دلم می خواد فیلم کشتن مرغ مقلد و فیلم خونبازی روهم ببینم .

نرگس

نظرات 6 + ارسال نظر
پگاه جمعه 10 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:30 ب.ظ http://koodaki.blogsky.com

سلام.
راستش من هیچ وقت میونم با معلم جماعت خوب نبوده، ولی فکر کنم شما یه جورهایی متفاوتید.
موفق باشی.

متفاوت؟!
آره چون من معلم نیستم:p!
تو هم موفق باشی دوست خوبم

پگاه جمعه 10 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:33 ب.ظ http://koodaki.blogsky.com

راستی من قبلا هم براتون کامنت گذاشته بودم... نه؟!

شما؟
نه!

سپیده شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:42 ق.ظ http://gomshodegan.blogsky.com

وای نرگس جونم روز سیزده هم کلاس داری؟ چه سخته.
منم امسال زیاد نتونستم فیلم ببینم ولی وقتی همه خواب بودند رو دیدم بد نبود.
منم خونبازی میخوام کی عید دیدنی ها تموم میشه:(

نه عزیزم امروز فهمیدم که ۱۳ تعطیلم :)‌
کلی ذوق کردم ولی داوزدهم باید برم
خونبازی که اومد رو پرده با هم بریم پس
من که هیچ جا عید دیدنی نرفتم حتی خونه دایی و خاله:((

شیما شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:17 ق.ظ http://sokoot-hayahoo.blogsky.com

سلااااااااام
وبلاگم درست شد!
همه مطالبی رو که نخونده بودم خوندم،سعی کی کنم در اولین فرصت برات کامنت هم بذارم!
برات آرزوی موفقیت میکنم واسه این هفته و همیشه...
تو هم برام دعا کن منم روزای سختی رو می گذرونم،شمارش معکوس واسه امتحام فینال شروع شده...

چه عااااااااااااااالی !
منم واست دعا می کنم و مطمئنم که مثه همیشه از پسش بر میای دوست جونم :*

حمید (عشق در خانه) شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:30 ب.ظ http://www.loveathome.persianblog.com

زیبا ترین گل با اولین باد پاییزی پرپر شد .
با وفا ترین دوست به مرور زمان بی وفا شد .
این پرپر شدن از گل نیست از طبیعت است ..
و این بی وفایی از دوست نیست از روزگار است...

متن زیبایی بود .
مرسی

حمید رضا یکشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:34 ب.ظ http://www.1350hamid.blogfa.com/

بوی باران بوی سبزه بوی خاک


شاخه های شسته باران خورده پاک


آسمان آبی و ابر سپید


برگهای سبز بید


عطر نرگس رقص باد


نغمه ی شوق پرستو های شاد

خلوت گرم کبوترهای مست


نرم نرمک می رسد اینک بهار

خوش به حال روزگار

شاد با شی.من عاشق فیلم های تارکوفسکی

و کیشیلو فسکی ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد