ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

تنهایی

 

تنهایی می رم خرید .

تنهایی خودمو به شام دعوت می کنم .

تنهایی واسه خودم هدیه می خرم.

تنهایی قدم می زنم .

تنهایی رو نیمکت پارک می شینم.

تنهایی با خودم حرف می زنم .

تنهایی می خندم .

تنهایی اشک می ریزم .

تنهایی می رم سفر .

تنهایی ....

 

پ.ن : ندارد .

 

نرگس

نظرات 5 + ارسال نظر
سپیده چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:31 ق.ظ http://gomshodegan.blogsky.com

نرگس جونم...
چرا تنهایی عزیزم؟:* مگه من مُردم؟ خیلی غصه ام شد دوس جون. خوب به من میگفتی خودم باهات قدم میزدم میومدم خرید شام دعوتت میکردم با هم میرفتیم سفر...اصلا با هم اشک می ریختیم...
دوس جون فکر کردم سرت شلوغه...
دیگه نگی که تنهایی ها پس من چیم:)

تو دوست جون خوب خودمی که عینهو فرشته ها مهربونی ...
واقعا بهم خوش می گذره وقتی با توام دوست جونم .
وااااای ما آخرین باری که همو دیدیم پارسال بود :-((!

*+*+*سارا*+*+* چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:43 ق.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

تنهایی خیلی خوبه ولی نه همیشه
منم تنهایی میرم خرید
تنهایی میرم دانشگاه
تنهایی میرم قدم میزنم
جالب اینجاس که تنهایی میرم سینما....:))
پ.ن ۱. تنهایی خوبه ولی نه همیشه
پ.ن ۲. مرسی که به من سر زدی
پ.ن۳. زیاد تنها نباش ... تنهایی برازنده خداست نه من و تو

همیشه شاد باشی

ممنون دوست خوبم که نوشته هامو با دقت می خونی و نظرتو بهم می گی :) از آشنایی با تو خوشحالم

هادی ب چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:38 ق.ظ http://7thday.blogsky.com

سلام.
حست را درک می‌کنم و چقدر هم حس بدیه! آخه منم همینطوری شده‌ام.
زود خوب شو. همیشه خوشحال باشی.

مریض که نشدم که زود خوب شم :)!

پگاه چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ب.ظ

تنهایی خیلی کیف داره !

اوهوم:)!

[ بدون نام ] شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:51 ق.ظ

به قول یه نفر که می‌شناسیش:

« زندگی بر سه اصل استواره:
تنهایی
تنهایی
و تنهایی ...»
بقیه‌اش رو هم بهتر از من میدونی... مگه نه؟


آره .
الانم داشت همینو می گفت بهم!
بقیه اش رو هم می دونم بعدا بهت می گم حتما :)!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد