ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

هفته نوشت

 

*هنوز هم همه چیز خوبه .

فکر می کنم به این حسم که دارم به خودم تلقین می کنم یا نه واقعا از وضعیت فعلی راضیم و دارم لذت می برم از زیستن ؟!

احتمالا احتمال دوم قوی تره با ته مایه ای از احتمال اول !

*تماشای کشتی کج کانال GEM و شبکهgulli  یکی از سرگرمی های لذت بخشه این هفته م بود به اضافه قدم زدن و پیاده روی سه چهار ساعته توی خیابونای ساکت . خلوت و آرامش بخش ...

*این جمعه هم رفتم کوه .

هوا فوق العاده  خوب بود کمی سرد با آفتابی دلچسب .

نهایت لذت نصیبم می شه وقتی روی کوهم و یه چشم انداز زیبای پاییزی رو زیر پام می بینم ...

*بین تیپ های مختلف ...تیپ اسپرت رو ترجیح می دم . تعجب می کنم وقتی آدمایی رو می بینم که حتی موقع تفریح هم لباس رسمی و شق و ترق می پوشن!

*بالاخره تونستم به تنبلیم غلبه کنم و واسه کلاس موسیقی ثبت نام کنم . سه تار و پیانو رو ترجیح میدم به هر ساز دیگه ای ...

*حال و حوصله کار و ندارم وقتی که حقوق هر ماهم حداقل با دو ماه تاخیر به حسابم ریخته می شه . شاید اینم یکی از مزایای استخدام تو یه نهاد دولتیه!

*سخت ترین کار دنیا : صحبت کردن با بابا راجع به هر موضوعی که فکرشو بکنی . از این حریم متنفرم ...

نظرات 5 + ارسال نظر
سپیده چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:27 ب.ظ http://gomshodegan.blogsky.com

امیدوارم کاملا مورد دوم باشه :)

نرگسی نمی‌دونم چرا نمی‌تونم در مورد بقیه‌ی مواردی که نوشتی نظری بدم:( چون حس و حالم دقیقا عکس توئه. حوصله‌ی کوه و پیاده‌روی و کلاس موسیقی و اینا ندارم و برعکس تنها کاره که یه کمی آرومم می‌کنه... و دقایقی پیش میاد که حواسم پرت می‌شه و می‌خندم از ته دل...

واسم دعا کن که بهتر بشم آبجی خانومی...

آبجی جونم تا یه کاری رو شروع نکنی لذتی که داره رو نمی تونی احساس کنی .می فهمم چی می گی ولی هر وقت این حس و حال داشتی یاد این بیوفت که روزگار خوش جوونی چشم بهم بزنی تموم می شه و فقط خاطرش می مونه واسه خوشی فرصت کمه واسه غم تا دلت بخواد جا هست ...پس سعی کن هر طور شده بهش میدوون ندی . من یکی که این روزا از کار گریزونم !:)
حتما عزیزم من همیشه بهترین ها رو واست می خوام

الف.کاف چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:41 ب.ظ http://open-area.blogsky.com

صحبت کردن با بابا...

بذار سکوت کنم چیزی نگم... چون...

....

مینو شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:56 ب.ظ

آخی نازی!

جان؟!:)

آلبالو یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:39 ق.ظ

از زندگیت لذت ببر
سکوت کن
لبخند بزن
و فقط
مواظب خودت باش :)

چشم :)

دژاوو دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:44 ب.ظ

استخدام شدین؟ به سلامتی
کجا؟

مرسی. استخدام رسمی که نیستم
راهنمایی و رانندگی .
فکر می کردم می دونستین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد