ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

گیسو

 

*یه هفته است دنبال بلیط برگشت تهران _مشهد می گردم نه زمینی شو یافتم نه هوایی!یا تهرانی ها خیلی بیکارن تو این هفته و می خوان بیان مشهد یا به قول قدیمیا قسمت نیست برم .

*تنها خاطره ای که از شب یلدای امسال واسم موند زنگ در خونه ها رو زدن و فرار کردن و کلی خندیدن  و سرسره بازی رو تیکه یخای رو آسفالت بود !

* اتاقم به طرز فجیعی درهمه و هنوز هم حالی نیست واسه مرتب کردنش ...نمی دونم چرا راه رفتن رو خرت و پرتای کف اتاقمو دوس دارم !

* موهامو کوتاه کردم رسید به روی کمرم ...بعد از 10 سال نمی دونم چی شد که دلم اومد این کارو بکنم !

* کتاب نامه های عاشقانه یک پیامبر از جبران خلیل جبران خوندم ...مکالمات جبران با معشوقه ش که با وجود اینکه ماری ده سال از جبران خلیل بزرگتر بوده رابطه ی عاطفی زیبایی بینشون بوجود میاد ..برام جالب بود نامه هاشون و نوع رابطه با وجود ده سال اختلاف سنی یاد فیلم لولیتا افتادم.

* جالبه علاقه زیادی یه موسیقی rok  و rap    پیدا کردم !

* دلم نمی خواد دلمو سرشار کنم از دلهره فردا و فرداهای دور که چه خواهد شد ...امیدوارم به خوشبختی و روزهای خوش ...

* امروز به این فکر می کردم که کاش  سن مرگ آدما دست خودشون بود اگه اینطور بود 30 سالگی رو بهترین گزینه واسه خودم می دونستم !

 

نظرات 4 + ارسال نظر
سپیده پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:21 ق.ظ http:// gomshodegan.blogsky.com

نرگس خانومی تازه موهات رو که کوتاه کردی رسیده رو کمرت؟؟!! :-O چقدر بود مگه اولش؟!
منم اون کتاب رو خوندم و خیلی دوست می‌دارمش...
علاقه به موسیقی رپ...! :-? عجــــــــــب!
من اگه دست خودم بود سن ۲۳ سالگی رو انتخاب می‌کردم!!

موی بلندترین زن دنیا رو دیدی ؟ موی من یه کم کوتاهتر بود از موهای اون:):p!
اوهوم رپ :p !
زبونتو گاز بگیر دخمل :(

مسعود مشهدی جمعه 7 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:27 ب.ظ

امیدوار باش به خوشبختی و روز های خوش ... امیدواری به ادم شادابی میده و شادابی لازمه جوان بودنه ... اگه امیدتو از دست بدی در جوانی پیر میشی و این خیلی بده ..
وقتی میشه از زندگی حرف زد چرا از مرگ بگیم ؟ اونم ۳۰ سالگی ؟

حتما ...موافقم و این رو مهمترین اصل تو زندگی می دونم ...گرچه قبلا این نظر رو نداشتم اما الان دارم و بهش احترام می ذارم...

نمی دونم یه حسه ناخوداگاه این سن و واسه مرگ می خواد!

عادله چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 ب.ظ http://aeko.blogsky.com

...

...

نی نی چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:30 ب.ظ

سلام!
:دی
۱- ورونیکا یعنی چی ؟!
تلفظش که خوشگله!
:دی
۲- منم خوشم می آد همه چیزام کف اتاق باشه!
اغلب اوقات هم همین جوره!!!
:دی
۳- منم موهام رو کوتاه کردم!
البته موهای من تا کمرم بود! الان تا رو شونه هامه!
شدم شکل ببعی!!!
:دی
۴- این کتاب رو نخوندم!
:دی
۵- منم علاقه ی زیادی به انواع موسیقی دارم!!!
:دی
۶- موافقم! فکر خوبیه!
۷- ۲۰ سالگی عالیه!!!
:دی

ورونیکا یه اسمه .
۲.۳.۴.۵.۶.۷: :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد