ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

۷ بهمن

هیچی لذت بخش تر و قشنگتر ازین نیست که شب تولدت بفهمی روز متولد شدنت واسه عزیزات مهمه و اون روز و به خاطر سپردن ....

دیروز تولدم بود .

و خنده بود که جای گریه ی لحظه تولدم نشسته بود.

کلی ذوق کردم ....کلی سورپرایز شدم ....

 

پ.ن : ممنون...یه دنیا ممنون...

 

نظرات 8 + ارسال نظر
:) دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام نرگس خانومی تولدت مباااااااااااررررررررررررررک:-) امیدوارم به همه ارزوهات برسی

ممنون :)
امیدوارم شماهم به همه آرزوهات برسی :)
اما چرا خودتو معرفی نکردین:(!

داداش مسعودت دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ب.ظ

زندگی مثه دریا میمونه …! ادمام مثه یه قایق سوار … هر چی ادم با اراده تر باشه قایقش محکمتره خودشم با تجربه تر …عین یه ناخدای ابدیده ! ناخداها از شکم مادرشون که در اومدن ابدیده نبودن ! اینقدر افتادن تو اب … اینقدر اب خوردن .... اینقدر کشتیشون غرق شده و توی جزیر ه تنهایی موندن … گاهی هم کوسه پاشونو زده تا حرفه ای شدن …. الان دیگه هیچ طوفانی حریفشون نیست !کوسه ها هم حتی ازشون واهمه دارن ! اگه افتادی تو اب نترس ! اگه ترسیدی باختی !
..............................
ابجی خانوم تولدت مبارک ... از هیچی نترس !
http://images.veer.com/IMG/PIMG/SIP/SIP1900952_P.JPG

قشنگترین تعبیرو نوشتی داداش . چشم نمی ترسم چرا بترسم وقتی یه داداشه نترس دارم باید به داداشم برم دیگه مگه نه :)

مرسی داداش مسعود...:*:*

massy دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:41 ب.ظ

salam narges jan
tavallodet mobarak
omidvaram hamishe shad o salamat o khoshbakht bashi

مرسی دوس جون .
بهترین آرزو رو کردی واسم :)
مرسی که به یادم بودی خیلی خوشحالم کردی :)

من دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 ب.ظ http://denj-59.blogsky.com

تولدت مبارک ...

------------

چند ساله شدی ؟

مرسی ....
..........
۷ ساله :)

[ بدون نام ] دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:08 ب.ظ

سلام
تولدت مبارک خانوم خانوما...
شرمنده... راستش اینجا رو که خوندم اول کلی خجالت کشیدم که چرا روز تولدت یادم رفته... :( بعدا مثلا اسمم می‌ذارم آبجی...
ببخشید بخدا... این روزها حواس مواس ندارم... قبلا بعید بود تولد هیچکی یادم بره٬ اونم نرگس خانومی گل
امیدوارم سالهای سال سالم و موفق و شاد زندگی کنی:)

سلام آبجی سپیده جونم :)
مررررررررسی عزیزم
نه این چه حرفیه دخمل !! تو آبجی خودمم هستی مگه بده به نی نی دو روزه بگن تولدت مبارک:-p
ماهی رو هرقت واسه آبجیت از آب بگیری تازه اس :) تازشم منم روز تولدتو با تاخیر تبریک گفتم :(
مرسی آبجی گلم

سپیده دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:09 ب.ظ http://gomshodegan.blogsky.com

قبلیه من بودم که از هول و خجالتم اسمم یادم رفت! :پی

ااا دخمل باز که ازین حرفا زدی !!! می دونم تو اسم ننویسی هم کامنتتو می شناسم ...آخه ما آبجیم ناسلامتی :)

لیلی دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:01 ب.ظ http://leily-and-leila.blogfa.com

تولدت مبارک عزیزم ... امیدوارم در سن جدید کلی سورپریزهای قشنگ تو زندگی منتظرت باشند . :*:*:*:*

مرسی لیلی عزیزم :* آرزوی خیلی قشنگی بود منم همین آرزو رو واست دارم :*

الف.کاف دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:42 ب.ظ http://open-area.blogsky.com

تولد نرگس خانوم ما مبارک!!
ایشالا از امسال یادم می‌مونه!

دارم به این فکر می‌کنم که سال دیگه این موقع بیشتر همدیگه رو می‌شناسیم یا کمتر!؟!

مرسی خانوم خانوما :)

امیدوارم که از دوست بودن برسیم به مرحله آبجی بودن :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد