ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

اشتراک صوری

 

* عید امسال واسه من خلاصه شد در روز اولش ...حداقلش اینه که بهتر از پارسال بود که حتی روز اولشم حسه و حال عید نداشتیم ...امسالم مثه پارسال هیچ جا عید دیدنی نرفتم ! نه که آدم به دور باشم مشکل این بود که انگیزه ای نداشتم واسه رفتن و دیدن اقوامی که سالی دو بار همو می بینیم "عید و ماه رمضون "

 

* از برادر زاده 5 سالم "یاسمن " می پرسم چه آرزویی داری ؟ می گه دو تا آزرو دالم : اکی اینکه با تو و عمو حمید بلم باخ وحش . اکی دیده اینکه یه خونه داشته باشیم که حیاط داشته باشه .

ازم می پرسه تو چه آزرویی داری ؟ و من فکر می کنم به اینکه چه آرزویی دارم ؟! لبخند می زنم و هیچی نمی گم شایدم آرزویی ندارم واسه گفتن ....شایدم ...

با چشمای بادومیش که از هیجان درشت تر شده می گه خوش به حالت نرگس جون یهنی فرشته مهربون همه آزروهاتو داده ؟! لبخندم به خنده تبدیل میشه ...به کوچیکی

وسادگی دنیای یاسمن فکر می کنم و به دنیای هزار ضلعی خودم که توش حیرون موندم و نمی دونم چه آرزویی دارم!

 

*یه نفره که خوب می تونه حرصمو دربیاره و مجبورم کنه دنبالش بدووم و لپشو گاز بگیرم !

اونم یاسمنه وقتی به عمد و از روی شیطنت به جای نرگس جون با یه لحنه بانمک و کشدار بهم بگه "عمه جان "

*کلی فیلم دارم واسه دیدن همشونم آمریکایی و dvd

شده یه کلکسیون واسه خودش .کلکسیونی که توش یه فیلم ایرونی هم نیست !

فیلمام تنها چیزیه که دلم نمیاد به کسی امانت بدم !

 

*پیشنهادم واسه این هفته

 دیدن فیلم next  (اکشن ) با بازی نیکلاس کیج بازیگر محبوبم

و فیلم lorita   داستان زندگی مردی 40 ساله که عاشق یه دختر بچه می شه و به خاطر داشتن دختر با مادر دختر که یه زن بیوه هست ازدواج می کنه و ....

ارتباط و حسه عاطفی آمیخته با عشقی که مرد نسبت به دختر داره خیلی تاثیرگذارو جالبه ...

 

* یه ساله که دچار هیچ مریضی نشدم از سرما خوردگی گرفته تا هر درد دیگه ای !

بزنم به تخته چشم نکنم خودمو!

گرچه دوره هایی  بود که دچار بی انگیزگی و افسردگی شدم .

نتیچه اخلاقی : همونقدر که به جسمم اهمیت می دم باید به روحمم اهمیت بدم ...

 

پ.ن: زندگی مشترک خوبه منکرش نیستم .

ولی اشتراک باید تو همه چیز باشه نه اینکه بعد از یه مدت تبدیل بشه به دو تا زندگی مجرد تو یه خونه !

هرکی تو حس و حال و دنیای خودش ! چیزی که به وضوح تو اکثر زندگی ها می بینم ...

تجرد رو ترجیح میدم به این نوع اشتراک صوری !

 

نظرات 10 + ارسال نظر
سینوحه یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:58 ب.ظ http://www.doctorsinohe.persianblog.ir

سال نوت مبارک ... انشاءالله صد سال دیگه هم مریض نشی

مرسی سال نو شما هم مبارک :)
ممنون شما هم همینطور

ملکا دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:31 ب.ظ http://www.oasissilence.blogfa.com

به همچنین!(منظورم در مورد پ.ن. بید)
والله بی انگیزگی و افسردگی من مزمن شده دیگه.
عید امسال ما نیز دچار بی احساسی شده بیدیم.
(از سال ۸۵ اینجا و سایر بلاگهای وابسته! مطالعه می شد.منتهی هیچ وقت کامنت گذاشته نمی شد!ببخشایید!)
سعی می کنم دیگه متحول شم و خجالت نکشم و کامنت بذارم!p-:

امیدوارم سالت اینطور نباشه و پر باشه از احساسای خوب.
مرسی لطف می کنی:)

نی نی! سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:22 ب.ظ

سلام ورونیکا جون!
چه جوری می شه با شما تماس گرفت ؟!
نی نی با ورونیکا کار داره!!!
:دی

سلام نی نی خانوم :)
maile man : delnaaz_777@yahoo.com
آدی منم همینه .
حالا بگو ببینم نی نی با ورونیکا چی کار داره :) ؟

سپیده چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:51 ق.ظ http://gomshodegan.blogsky.com

کاشکی همیشه تو همون سن وسال یاسمن می‌موندیم...

با پ.ن موافقم بسی زیاد...
تو رو خدا یکی این رو تو کله‌ی مامانها هم بکنه! :(

اوهوم :( و آرزوهای دست یافتنی داشتیم ...

آره به خدا البته واسه من در مورد بابا بیشتر صدق می کنه !:(

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:02 ب.ظ

خوش به حالت که نزدیک یاسی هستی و می تونی لپشو گاز بگیری لطفا یکی هم به جای من گاز بگیر خیییییییلی خوردنیه راستی ازش بپرس حرف مفت یعنی چی ؟ خیلی خوب بلده :-)

آره حسابیم خوردنیه . لقبی که ماما نیش بهش داده هم بهش میاد گربه چاق :)‌!
حرف مفت؟!
:-?

دکتر گم شده جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:15 ب.ظ http://drdarya74.blogsky.com

از وبلاگت خوشم اومد مخصوصا از معرفی فیلمهات..با اجازه لینکت میکنم.

مرسی .
لطف کردی

[ بدون نام ] جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:20 ب.ظ

آره حرف مفت. یاسی میگه حرف مفت یهنی حفه بد حفه دروغ ازش بپرس :-)

اوهوم ...یاسی دایره واژگان باحالی داره ...کلی ازین اصطلاحات بلده ...تازگیا به من می گه فسقلی نادون ! :-p

امید دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:16 ق.ظ


اگه زندگی کنی ؛ خدا با تو خواهد زیست.
پ.ک

سلام.
یه سوال هم دارم: تو شادی؟

سمیه پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:39 ب.ظ http://www.raghsesayeha.blogfa.com

سلام.میگم این لوریتا بازیگراش کیا هستن؟میشه برام بگی؟

.. چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:54 ب.ظ

.......

....!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد