ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

روز جهانی زن گرامی

   

پسر با ابروهای برداشته شده و مدل موهای عجیب روی صندلی می شینه و میگه: خانوم وکیل من قصد اقامت تو یه کشور اروپایی رو دارم منتها قبل از رفتنم می خوام اسمم رو عوض کنم رفتم اداره ثبت احوال گفتن نیاز به حکم دادگاهه اومدم تا راهنماییم کنین که چطوری می تونم حکم دادگاه رو بگیرم ؟ 

من: اسمتون که قصد تغییرشو دارین چی هست؟ 

ــیه اسم مرکب از دو تا اسم عربیه . من می خوام اسمم فارسی اصیل باش نه عربی 

من: خب اسمتون ؟ 

ـــمحمدحسین

من : !! امکان تغییر اسمتون نیست یعنی دادگاه به درخواستتون جواب نمی ده چون در صورتی امکان تغییر هست که اسم یا فامیل معنی بدی داشته باشه در صورتی که اسم شما اینطور نیست بعلاوه از اسامی متبرکه هم به حساب میاد  .

ــیعنی چی؟ خب من از اسمم خوشم نمیاد می خوام تغییرش بدم . نمی شه استناد کنین که به اینکه من مسلمون نیستم ؟  

من: دینتون چیه ؟  

ـــ بی دینم . ملحدم  

من:  ...پس بهتره برین تو همون کشوری که می خواین اقامت بگیرین اسمتونو عوض کنین . اینجا امکانش نیست  

ـــ چه قانونیه که به آدم اجازه نمی ده رو اسمش مالکیت داشته باشه و اگه خواست عوضش کنه ؟!

من : حالا اسمی که می خواستین جایگزین اسمتون کنین چی هست؟ 

ـــیه اسم فارسی اصیل و با کلاس...آریتانیوس  

من :!

 

* تو این بیست و چند سالی که از عمرم می گذره امروز رسیدم به این نتیجه که خوشبختی سه ضلع داره : اول از همه پول بعدشم سلامتی و جوونی!

 

* امروز نوشت :   

 

گرامی باد 8 مارس، روز مبارزه زنان علیه ستم جنسی و طبقاتی

پبش به سوی تشکل های مستقل و توده ای زنان!

زنده باد سوسیالیسم!

نظرات 15 + ارسال نظر
مهرنوش خانومی جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:38 ب.ظ http://taMeshki.blogsky.com

امیر حسین ...

چه اسم نازی ... واقعا ی سری ا قدر چیزی رو که دارن نمیدونن !!

خوب اینطوریه دیگه ... شما حقوق خوندی ؟

چه خوب ... منم رشتم نزدیکه به شما !!

محمد حسین نه امیر حسین :)
آره عزیز حقوق خوندم
مگه چه رشته ای خوندی؟!

[ بدون نام ] جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:08 ب.ظ http://no-1.blogsky.com

اوه اوه ! چه اسمی ! خودش می تونست تلفظش کنه ؟!
خوش به حالت که حداقل تو عمرت به یه نتیجه ای رسیدی ، من که هنوز ....

اوهوم . آره بابا هر حرفشو با تاکید می گفت !‌:)
آره اما گاهی شک می کنم که درسته یا نه ؟ ولی اینروزا با یه سری چیزایی که دورو برم می بینم رسیدم به این نتیجه که پول حلال مشکلاته و می تونه غم و غصه و اعصاب خوردی رو از بین ببره بعدشم کنارش باید سلامتی و نیروی جوونی هم باشه فعلا نظرم اینه:)

نازنین جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:51 ب.ظ http://www.shiny-star.blogfa.com

چه ملحد باسواتی :دی من که معنی اسم درخواستیشو نمی دونم!!

فک کنم برگرفته از اسم آخن آتون و یوزاسیف باشه :D

بند کفش جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:47 ب.ظ

امروز با ی اقای وکیل قرار داشتم..قشنگ حرف میزد به قول دوستان زبون چرب و نرمی داشت..یاد شما افتادم...
چرا؟

نه به خدا من زبون چرب ونرم ندارم :)
حالا چرا یاد من :)؟!

جهانشاه شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:06 ق.ظ http://jahanshah.ir

اول سلامتی...
همیشه سلامت باشی و بعد هم سرمایه دار:)

موافقم
این چند روز که سرما خوردم شدم به همین نتیجه رسیدم
مرسی شمام همینطور

سپیده شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ق.ظ http://gomshodedarkhial.blogsky.com

سلام خواهری!
بابا شمام عجب مراجعه کننده هایی دارین! فک میکردم ما فقط مراجعه‌کننده‌ی خفن داریم مال شما که رو دست مان! منم بیام پیشت یه چند روزی کلی باحاله! :دی

بابا عجب اسم اصیلیم انتخاب کرده!! از کجا گیرش آورده؟!!


منم خیلی وقته به این نتیجه رسیدم که پول اگر تنها شرط لازم واسه خوشبختی نیست اما یکیش هست!

سلام آجی جون
آره بابا ازین خفن تریم داریم . خلاصه همه جور خفن پیدا می شه . یه روز که اومدم زن و شوهر و آشتی بدم دعوا شد منم وسط بزن بزنا . کم مونده بود منو هم بزنن که استاد عزیز به دادم رسید و جداشون کرد...دیگه توبه کار شدم که بیام ثواب کنم دیدم نه بابا به ما کار خیر نیومده کباب می شیم اون وسط مسطا

آره یکیش که حتما هست
ایشالا جفتمون پولدار شیم
آمین:)

مهین شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:21 ق.ظ http://hoorane.blogfa.com

یه ضلع دیگه ام داره گلم
دوستای خوب

آره دوستای خوبم لازمه :)

[ بدون نام ] شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 ق.ظ http://harjmarj.blogsky

عجب اسمی !!! :))
شبیه اسم خدایانه یونان ...

چه نتیجه ی جالبی ... تا حالا سعی نکرده بودن به نتیجه ی خاصی برسم ... الان سعی می کنم :))))))

آره به نظر منم همینطوری اومد
فک کنم از هواخوهان سریال یوزارسیف بوده :)

بند کفش یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:54 ب.ظ

نه .......جدا داره از وکلا خوشم می یاد
شاید باید جواب مثبت بدم..ببینم درامدتون خوبه؟
شوووووووووووووووووووخی کردم....

اا مبارکه پس :)
درآمد ثابت که نداریم گاهی خوبه گاهی عالیه گاه هم بده !

نازنین دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:46 ق.ظ http://www.shiny-star.blogfa.com

واسه منم حسرت شده نرگس...خیلی هم...

می فهمم چس می گی عزیزم ...
کاش این حسرت به زودی از بین بره ...

شهرهء شهر اهواز دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:25 ب.ظ http://www.manbegoo.blogfa.com

ey val salam manam tarafdare khanoma hastam oonam najoooooooooooooooooooooooooooooor

:)

نارگل سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:20 ب.ظ http://zane30saleh.blogfa.com

سلام نرگس جان. البته نمی دونم باید ورونیکا صدات کنم یا نرگس؟
با هر سه ضلع مثلث خوشبختی موافقم!
بیست و چند سال اصطلاح خیلی گنگیه برای اینه سنتو بیان کنی. تو ده سالی که بین ۲۰ و ۳۰ هست یه دنیا تفاوت وجود داره. هر یه سالش کلی با سال قبلش تفاوت داره.
منم متقابلا امیدوارم دوستی منو بپذیری.

سلام نارگل جان
هر دو اسمو دوست دارم ولی نرگس رو ترجیح می دم .
چه خوب . پس نتیجه ای که گرفتم زیاد اشتباه نیست :)
سن دقیقم اینه که :
تازه ۲۵ رو تموم کردم :) یعنی ۲۶ سال و ۱ ماهمه :)
با کمل میل

حمید سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:18 ب.ظ http://haftrooz.net

زنده باد چی چی ؟ سوسیالیسم ؟!! سیاسی شدی خواهر !

چی چی نه
سوسیالیسم !

چی چی اسم یه ادکلن زنونه است :)

نه داداش روز جهانی زن جو گیرم کرد یهو :)!

نارگل چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:51 ق.ظ http://www.zane30saleh.blogfa.com

همه دوستانی که دلم می‌خواد ارتباطی نزدیک تر و رودررو باهاشون داشته باشم سر از مشهد و بندرعباس و رشت و ... غیره درمیارن! البته همین دوستی های دنیای مجازی هم با کسانی مثل شما نرگس نازنینم غنیمته.

جالبه واسه منم همینطوره :(
آره به قولی کاچی به از هیچی :) واسه منم نارگل خانومی . خیلی خوشحالم از آشنایی با تو وروحیاتت ...

Parisa سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:12 ب.ظ

Salam mikonam be hameye bache ha

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد