ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

دلم ! گلم!

 

دل عزیز:

دلم می خواهد پوستینی برایت بدوزم که تمام قامت نازکت را بپوشاند ...

می دانم تن نازکت بیش از این تاب سرما را ندارد...

 

پ.ن ۱ : زن یعنی : ظرافت ...لطافت...احساس...  

چیزی شبیه گلبرگ گل...   

پ. ن2 : داشتم اشعار زیبای زنده یاد حسین پناهی رو می خوندم از این قسمت خیلی خوشم اومد واسه خودم تو دفترچه یادداشتم نوشتم . دوست دارم اینجا هم بنویسم .

 

آری ... دلم ! ، گلم !
ورق بزن مرا
و به افتاب فردا بیاندیش که برای تو طلوع میکند
با سلام و عطر آویشن
   

 روحش قرین رحمت و شادی

 منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
مردی که می خندد یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:57 ق.ظ http://themanwholaughs.blogsky.com

سلام...
ما بخواهیم یا نخواهیم همینه دیگه...ولی تلخ و شیرین که ترکیب میشن خوشمزه اند.

سلام...
نه ترکیب رویا و واقعیت با هم تضاد دارن چطوری خوش طعم می شن ؟!!!

علی یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:59 ق.ظ http://www.atkh.blogsky.com

سلام
بلاگ جالبی داری
قالب بلاگت هم دقیقا مثل بلاگ منه
خوشحال میشم به منم سری بزنی و برام نظرت رو بزاری
اگه مایل بودی با هم تبادل لینک کنیم
منتظرتم
موفق باشی

مهین پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:09 ب.ظ

سلام عزیزم
خوبی
اری دلم گلم
چقدر واقعا قشنگه
دلم برات تنگ شده گلم باورکن

mimghaderi جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ق.ظ

خوبه که هوای دلت رو داری

نارگل دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:47 ق.ظ http://www.zane30saleh.blogfa.com

با سلام و عطر آویشن به نرگسی عزیز.
خوب می کنی هوای دلتو داری. چون تو این زمونه دل هیچکسی برای کس دیگه مهم نیست.

سپیده چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:04 ق.ظ

روز به روز که می‌گذره بیشترتر می‌فهمم که چه بد که زن یعنی این چیزا...
تو این دنیا سنگ و بی‌احساس و خشن باید بود تا موفق بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد