ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

یدک کشی!

نمی دونم چم شده که یه مدته که فقط خستگی هامو رخوتامو و دلمردگی ها مو یدک می کشم اینجا!!!

بدم میاد از انرژی منفی خودم دارم می شم منبعش!

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
نازگل جمعه 3 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:00 ب.ظ

نه خواسته زیادیی نیست اما....حیف تو نیست..

نه مگه اونایی که رفتن حیف نبودن منم یکی مثه بقیه(ولی گذشته ازین حرفا ممنون که نسبت به من لطف داری)

شیما جمعه 3 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:35 ب.ظ http://sokoot-hayahoo.blogsky.com

این چه حرفیه که می زنی؟؟؟؟
اصلا این حرفها چه معنی می ده؟
نبینم دیگه اینجوری فکر کنی و بنویسی ها...قهر می کنما!

آخه مگه من دل ندارم:((!!!

سروش جمعه 3 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:47 ب.ظ http://ravi.blogsky.com

اگز زندگی را دوست می داشتم هرگز هنگام تولد گریه نمیکردم...

درسته...

[ بدون نام ] دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:44 ب.ظ

سلام...

جناب سروش خان چیزی فرمودن و شما تایید کردید....!!

یه خورده فکر کن ببین چی رو تایید کردی ؟

از این نوع تایید کردنا حالم به هم میخوره ...

نوشتی درسته ....چی درسته ...چی ؟

چرا گ..و..ز ...رو ربطش میدید به شقیقه ......اخه کدوم رابطه منطقی و عقلانی برای تایید کردن این حرف وجود داره ؟

مگه شما تحصیل کرده نیستید ......عجیبه ..

در ضمن اینجا یه پست قبرستونی بود ....سعی کن ثبات داشته باشی ....یا ننویس ...یا اگه نوشتی پاش وایسا...

یه مروری هم به اون دوتا جواب دیگه این پست بکن ...ببین چی گفتن و چی گفتی ..

از تو بیشتر توقع داشتم و دارم....

منطقی و واقع بین باش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد