ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

ساده

 

ساده پشت میز محاکمه کشونده می شی.

ساده  در معرض بهتان قرار می گیری .

ساده احساست جریحه دار می شه .

ساده  دلت می شکنه.

ساده متهم می شی.

ساده  ...

ساده...

حالم بهم می خوره از این تبعیض ها !

از اینکه تنها بهونه این اتفاق ها جنسیتت باشه !

 

پ. ن : فردا باید برم  واسه شروع دوره کارآموزیم  ثبت نام کنم .

   یه دوره شش ماهه . که آخر هر ماه هم باید گزارش کار تحویل بدم. 

  * دلم می خواد شروع کارم با دادگاه اطفال باشه .

نظرات 14 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:19 ب.ظ

اخه چرا این قدر به جنسیت گیر میدی؟
باور کن همه مثه همیم.البته تو نامه اعمال فرق داریم!

من که گیر نمی دم !
فرهنگ غلط جامعه گیر می ده !

سپیده پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:41 ق.ظ http://gomshodegan.blogsky.com

آره همه این ساده ها رخ میده و بعد خیلی سخت دلت میشکنه...
خوب دوست خوبم تبریک میگم. ایشالا از همون جایی که دوس داری شروع کنی و موفق باشی:*

تو هم همینطور دوست مهربون و خوش قلبم :*

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:01 ق.ظ

آره همه چیز تو دنیا خیلی ساده اتفاق می‌یوفته! من یه چیزایی از دوستان نزدیکم در این دادگاه‌های خانواده شنیده‌ام که واقعاً باعث شرم و تأسفه!
چه شغل پر دردسر و سختی داری. اگه من بودم با توجه به روحیاتم یک ماه هم دوام نمی‌آوردم. ولی ایشالا که تو هم توی این 6 ماه و هم کل دوران کاری موفق باشی.

هم مایه شرم و تاسفه و هم حرص آور.
سخت و پر دردسر که هست ولی لذت احقاق حق جبران می کنه سختی قبلش رو .
خب من سعی می کنم زندگی شخصی و کارم رو از هم تفکیک کنم .
ممنون دوست خوبم . منم امیدوارم که تو هم توی زندگی و هم کارت موفق باشی .

عطیه پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:46 ب.ظ

اطفال!
بزهکاری اطفال!
دلم برای اون فرشته های کوچولو ریز ریز میشه!

اوهوم .
تو دانشکده هم دو واحد داشتیم همین درسو ( بزهکاری اطفال ) البته اختیاری بود ولی من پاسش کردم .
دل منم همینطور عطیه مهربونم :*

سینا پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:18 ب.ظ http://nabz.blogsky.com

نه بابااون طورام نیست ...هر مخلوقی خوصیات و توانایی ها بفعل خودشو داره ...که ازش انتظار میره نه کمتر نه بیشتر!
خوشحالم که لینکوندمت!بی اجازه!

خب این نظر شخصی شماست . نظر عام جامعه و نع برخوردشون اینطور نیست متاسفانه.
ممنون که لینک دادی . ولی ببینم یعنی هر کاری رو که بی اجازه انجام می دی می خوشحالی؟!

امین پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:57 ب.ظ http://amin.gashmardi.com

همه چیز ساده پیش می آد . ساده عاشق می شیم . ساده زندگی می کنیم و ساده می میریم ولی توی بعضی هاشون تبعیض مشترکه و بعضی هاشون هم نه ! .... مرسی که سر زدی

خب اینم حرفیه !
منم مرسی :)

دژاوو جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:02 ق.ظ

شما هم متهم می شین؟

نه من از متهم ها دفاع می کنم :)!

دکتر سینوحه جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:32 ق.ظ http://www.doctorsinohe.persianblog.com

عکست منو بدجوری یاد ماتیدلدا تو فیلم حرفه ای انداخت

خود منو هم همینطور!

fariba جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:39 ب.ظ

خیلی "ساده" های دیگه هم هست که خیلی قشنگتره.......... به اونا فکر کن!!!!!!!!!!!

ساده های زشت رو هم می شه قشنگ کرد . به قشنگ کردن اونا فکر می کنم :)

نیکان جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:38 ب.ظ http://www.nikansport.blogfa.com

سلام
نیکان اسپرت برای همه کسانی است که:
میخواهند اندامی زیبا
پوستی شاداب
و روح و روان سالمی داشته باشند

نیکان اسپرت وارد کننده ی انواع لوازم ورزشی از قبیل:تردمیل؛ماساژور؛ترازوی دیجیتالی؛استپر؛دوچرخه ثابت؛آب کینگ؛اسکی ثابت ........ و قطعات یدکی آن میباشد.
اول از قیمتها خبر دار شوید و بعد به وبلاگ ما بیایید.
با تشکر مدیریت نیکان اسپرت

همه جا تبلیغ تو کامنتدونی هم تبلیغات؟!

نسرین شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:43 ق.ظ http://nasrinbb.blogfa.com/

سلام
جالبه شما هم با اطفال طرفید من هم ولی هر کس به نوعی.
ببینم اسم شما طناز نیست؟

نه اسمم نرگسه :)

کنار شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:59 ق.ظ

موفق باشی عزیزم:)باید می رفتم!شاید مهربون تر برگشتم!بستن کنار یه قهر بود شاید با خودم و بعضی تلخی های زندگیُ.دنیا رو مهربون تر می خوام:*

تجریه کردم این حسو مهربون ...

امین شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:35 ب.ظ http://amin.gashmardi.com

به روز بکن دیگه

چشم!

عشق من برای تو شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:16 ب.ظ http://www.lovemeforyou.blogfa.com

سلام نرگس جان ... عزیزم قشنگ مینویسی
موفق باشی ..

من به روزم ...
برای کسی که تو را دوست دارد سبد سبد ستاره بفرست.برای کسی که دل نگران توست به روی یک گل پیام بنویس.برا دستهایی که نزد خدا برای تو دعا می کنند ؛بوسه بزن.برای قلبی که برای تو بی قرار است یادگاری بفرست

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد