ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

می خوام برم دشت ...

 

* تازگیا خوره فیلم شدم اگه شب قبل خواب یه فیلم نبینم خوابم نمی بره تازه باید موقع فیلم دیدن دهنمم بجنبه !

* اینروزا بیشتر از هر چیز دیگه ای به بیداری نیاز دارم اگه کسی بتونه سحرخیزم کنه جایزه داره !

* دو روز و نیم طول کشید تا اتاقمو تمیز کردم ! تازه هنوز کمد لباسام (بهم ریخته ترین جای اتاقمم) مونده.!

* دلم می خواد شبا قبل خواب یکی واسم شعر بخونه ...بغلم کنه ...تا آرووم مثه بچه آدم خوابم ببره !

* فیلمی که از اول تا آخرش گریستم اونم هق هقانه ! :سنتوری  ( فوق العاده روم تاثیر گذاشت ...)

* دلم می خواد برم یه دشت پر گل و تا می تونم نفس بکشم ...نفسای عمیق و از ته دل

* نوشیدن چایی با شکلات kit kat  : خوشمزه ترین عصرونه

 

نظرات 11 + ارسال نظر
تنها دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:00 ب.ظ http://www.ottelo.veb.ir

سلام . وبلاگ خوبی دارید . به ما هم سر بزنید . موفق باشیذ .

سلام
مرسی
همچنین شما

جاناتان مرغ دریایی دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:50 ب.ظ http://theweblog.blogfa.com

سلام
وبلاگ خوبی دارید
و خوب هم مینویسید
منم یکم مثل شما اتاقم کثیفه باید تمیزش کنم

سلام
مرسی
بازم مرسی
اتاق من کثیف نیست شلوغ پولوغه!

سارا دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:22 ب.ظ

سلام نرگسیییییییییییییی

آخ نگو که این یه ویروسیه که بین جوونا شایع شده...

:| منم تا نصف شب فیلم میبینم بعدم یا کتاب میخونم یا میام وب گردی =))

اگه فیلم خواستی هر شب ساعت ۱۲ شبکه جم فیلم نشون میده.

پ.ن:
:( منم کلی واسه فیلم سنتوری گریه کردم..ولی خوبیش این بود که پر از چاخان فیلم های ایرونی نبود که آخرش زندگی شیرین میشود بشه :)

سلام سارایی
چه خوب ولی نمی تونم اون ساعت ببینم آخه tv تو اتاق باباایناست اونام خوابن:(

آره دقیقا یه فیلم با معنی و غم انگیز که واقعیتا رو خیلی خوب نشون داد .

دکتر سینوحه سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:51 ق.ظ http://www.doctorsinohe.persianblog.ir

منم خوره فیلم شدم اما ایرانکی نگاه نمیکنم... حالا میرم دنبال سنتوری تا ببینمش

منم ۹۹ درصد فیلمایی رو که می بینم آمریکایی اونم زبون اصلیه ...پشیمون نمی شین منتها شماره حساب آقای مهرجویی رو هم بگیرین :)

دژاوو سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:09 ب.ظ

چه معنی داره که فیلمهای توقیفی می بینید!

مگه شما نمی بیینین?! :-p

گل داوودی چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:03 ق.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

* منم خوره فیلم شدم اما فعلا بالفعلش نکردم! هنوز نرفتم خونه فیلم ببینم ولی جوعشو پیدا کردم!
* وای ای گفتی ای گفتی! یه بیماری داریم که طرف همش میخوابه به اسم بیماری خواب! که دلیلش گزش یه نوع مگس به اسم مگس تسه تسه اس! فکر کنم این تسه تسه اومده جفتمونو نیش زده اساااااااااااس!
* پس تو هم عین من و مرجان (وبلاگ همه روزهام) شدی! در عرض ایکی ثانیه اتاقو به قصد تمیز کردن بهم میریزیم در عرض ایکی سال جمعش میکنیم!
* میخوای خودم واست بخونم؟ جدی میگما
* این فیلم سنتوریو منم قراره ببینم!
* وایی گفتی! تنهای تنها بری توی یه دشت .. بدون هیچ مزاحمیییی ...
* منم اینو خیلی دوست دارم

ای تسه تسه بد ذات ! آخه مگه من و تو چه هیزم تری بهش فروختیم !
آره به خدا این تمیز کاری اتاقم معضلیه واسه خودش :دی

* قربون دل مهربونت دوس جون :*
* آره ببینش حتما ولی تنهایی نبین با یکی ببین که اگه گریه ت گرفت بغلت کنه بگه نبینم مرواریداتو :) ماچتم بکنه بگه این فیلمه واقعی که نیس!
* آره نفسای عمیقم بکشی :)

* چه تفاهمی :p نوش جونت

سپیده پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:48 ب.ظ http://gomshodegan.blogsky.com

باز خوبه مرتب کردی اتاق رو! مال من که هنوز شهر شامه! :دی
سنتوری هم فیلم خوبی بود٬ ولی جالبه که همه می‌گن باهاش اشک ریختن ولی اشک من در نیومد! فقط حرص می‌خوردم...

ماله منم دوباره شد شهر شام :دی
جالبه ! حرص خوردن که بدتره از گریه آخه

لیلی شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:27 ب.ظ http://leily-and-leila.blogfa.com

منم یه مدت اینطوری شدم کلی فیلم قشنگ هم در اون دوران دیدم ... ولی الانا اصلا وقت نمیشه ... خوش به حالت :)

:)

[ بدون نام ] یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:29 ب.ظ

امیدوارم فیلم زده نشی من که بعده چند وقت این طور شدم. خوب با برادرتون با هم برین دشت . چه نویسنده های جالب و با مزه ای هستین

فیلم زده ! نه فک نکنم !
اگه وقت آزاد داشت می برد منو اما :(

جالب و بامزه ! تعبیر شما هم بامزه بود:)!

هوس مبهم دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:15 ق.ظ http://esoterictemptation.blogspot.com/

اگه رفتی دشت، به شکوفه ها به باران برسان سلام ما را

چشم حتما سفارشه دیگه ای ندارین :)!

گل داوودی دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:16 ق.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

سلام نرگس جونی! دعوتی!

چه خوب ! مرسی:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد