ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

happy new year

*موقع سال تحویل خواب بودم .

راستش نه ذوقی بود و نه حس و حال این زمان و دوست دارم یه جور حسه ناخوداگاه دلگرفتگی که از زمانی که سهراب ( برادر زادمو از دست دادم و بعد از اون هم سحر ...) دچارش می شم ...درست 8 ساله که لحظه سال تحویل اولین چیزی که میاد تو ذهنم اونا هستن و اشکهایی که دونه دونه به یادشون می ریزه....تو این 8 سال زمان تحویل سال هم تنها بودم تو اتاقم....و امسال در خواب گذشت...

 

 * دید و بازدیدای سرد و مسخره عید و دست ندارم کاش می شد زد به دل جاده ....

 

*امسال ساله موشه ....

هرچی فکر می کنم نمی تونم حدس بزنم من که مخلوطی از ساله خوک و سگم چه میونه ای می تونم با موش داشته باشم؟!

 

* تنها عیدی که گرفتم از داداشم بود.

یه گوسفند شبیه سازی شده به یه شمع !

هر سال به جای پول یه هدیه یا کارت تبریک می ده که برام خیلی عزیزه...

 

* دیدن  فیلم "فریاد مورچه ها " با کارگردانی آقای مخملباف رو توصیه می کنم .

یه فیلم با مفهوم فلسفی و عرفانی ...

فیلمی که آدمو به فکر فرو می بره و قابل تامله .

 

پ.ن1: کاش یه چیزایی دست خود آدم بود ...

اونوقت زندگی شرین می شد....

 

پ.ن2 : می گن تا تلخی نباشه شیرینی مزه نداره .

نه تلخی رو می خوام نه شیرینی ...

خدایا حد وسط این دو تا رو می خوام . ممکنه؟!

 

پ.ن۳ : خوشحالم که دخترم دیگه هیچ وقت آرزوی مرد بودن و نمی کنم .

دنیای صورتی درونمو دوست دارم

 

نظرات 12 + ارسال نظر
ملودی عشق جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:05 ق.ظ http://just-melody.blogsky.com/

سال خوبی را همراه با موفقیت و شادی روز افزون برات آرزو می کنم

امیدوارم به همه ی آرزو ها و هدف هات برسی



با بهترین آرزو ها

ملودی

مرسی .
منم همین آرزو رو براتون دارم .

سپیده جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:43 ب.ظ http://gomshodegan.blogsky.com

سلام آبجی خانومی
عیدت مبارک عزیزم...
ایشالا ساعت تحویل سالت بعدت اونقدر همراه با خاطره های خوب بشه که همه‌ی این خاطرات بد رو کمرنگ کنه...
منم موافقم که نه تلخی رو خواستم و نه شیرینی! زندگی بی‌طعم بهتره بابا!!

سلام آبجی خانومی گل
دو تا ماچ رو لپات اول ...بعدشم سال نوت مبارک عزیز
مرسی ....منم همین آرزو رو برات دارم آبجی جونم

ولی بی طعم که خوب نیست آخه حوصله آدم سر میره .
بهتره اینطوری بگیم که تلخیاش ارزشه شیرینیاشو داشته باشه یا اینکه تلخیاش گذرا باشه و موقتی اما شرینیاش پایدار باشه و ابدی :)

نازنین جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:19 ب.ظ http://www.shiny-star.blogfa.com

دلت بهاری باشه اینا که همش کلیشه ست...

اوهوم ...مرسی عزیز
سال و دلت بهاری باشه....

پسرک تنها جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:28 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

سال نو مبارک
شمام که این عکسه رو گذاشتین:)

سال نو شما هم مبارک .
جالبه فک کنم امسال ۳ بار به شما تبریک سال نو رو گفتم !:-p دوبارش تو کامنتاتون و یه بارشم اینجا :) اشکال نداره سلامتی میاره!
آره دیگه ساله موشه ...دیدم بانمکه گذاشتم :)

massy جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:29 ب.ظ

salam narges jan
eydet mobarak bashe
omidvaram sal e khoobi dashte bashi
va donyaye sooratit har rooz soorati tar beshe
vaght kardi mano ham doa kon kheyli
khosh begzare behet aziz

سلام دوست جونی
سال نو تو هم مبارک عزیز
مرسی ...امیدورام دنیای تو هم صورتیه صورتی باشه :)
چشم حتما ...تو هم وقت کردی واسم دعا کن دوستم ...

سارا شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:16 ب.ظ

سلام نرگسی....ایشالله که تعطیلاتت به خوبترین نوعش برات بگذره....

عیدت مبارک .... :دی سال تحویل خواب بودی ینی الان تا آخر سال میگیری میخوابی...نه!:دی

سلام سارایی...واسه تو هم عزیز
عید تو هم مبارک خانومی...
وای نگو تو رو خدا !!! نه که خیلی کم خواب بودم ! حالا اگه اینطوی بشه می شم خرس قطبی که ! نه ببخشید خرسه بهاری:دی

حمید شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:46 ب.ظ

سلام ..
منم این سال جدید و عزیزو بهت تبریک میگم ....
و خیلی خوشحالم که به نتیجه اون پ.ن آخرت رسیدی ....
دست داداشی هم درد نکنه که همیشه به فکر آباجیش هست....
یه سال خوبو برات میبینم اگه خودت بخوای .....
موفق و همیشه صورتی باشی :-*

سلام ..
مرسی منم همینطور و امیدورام سالی سرشار از شادی داشته باشین.
آره تازه به این نتیجه رسیدم گرچه گاهی گذرا خسته می شم و احساس می کنم ظرافتای حسی درونی یا جسمی چندان خوب نیس اما دوباره نظرم عوض می شه و می فهمم که ریشه وجودی و ذاتیم و همین ظرافتا قشنگ کرده ...
***
اوهوم دستش واقعا درد نکنه خیلی با محبته ...به داشتنش افتخار می کنم . ...
****
امیدوارم گرچه....
***
تو هم موفق و همیشه آبی باشی :-p

لیلی دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:01 ق.ظ http://leily-and-leila.blogfa.com

سلام ... سال نوی شما مبارک ... امیدوارم کلی اتفاق خوب در انتظارت باشه که از این به بعد موقع تحویل سال لبخند رو روی لبهات بنشونه ... از معرفی فیلم هم ممنون ... خواهیم دید :)

مرسی . منم همین آرزو رو برات دارم لیلی عزیز
خواهش می کنم :)

عادله دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:20 ق.ظ http://aeko.blogsky.com

من پارسال ساعت تحویل خواب بودم، کل سالم به خواب گذشت، امیدوارم واسه تو اینجوری نباشه عزیزم! سال نو مبارک ویث بست ویشز...

جدی!
خدا کنه اینطوری نباشه واسه من :(
سال نو تو هم مبارک باشه خانوم خانوما:)

سینوحه سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:59 ق.ظ http://www.doctorsinohe.persianblog.ir

سال نو مبارک

مرسی
u too

گل داوودی یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:24 ق.ظ http://goledavoodi.blogsky.com/

سلام نرگس جونم! من مسافرت بودم تازه برگشتم! پس با تاخیر بهارت مبارک!
توی یه بازی دعوتت کردم بازی نکردیا!

سلام دوست جونی .
رسیدن به خیر
بهار تو هم مبارک:)

شرمنده آخه یکی دوتا آرزو داشتم اونم نوشتنی نبود

عطیه یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ق.ظ http://judiabotte.blogfa.com

سال نو مبارک...
سالی که...
امیدوارم زیاد نرگس داشته باشه برام....

و به عمو هم سلام برسون!

و دلم تنگه...
و خیلی چیزای دیگه..........

مرسی سال نو توام مبارک عطیه جون
چشم بزرگیتو می رسونم .

دل منم تنگه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد