ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

ورونیکــــا

ورونیکا تصمیم می گیرد ...

زبون

 

 

زبون چرب و نرم داشتن رکن اصلیه !
امروز متوجه شدم یکی از وکلای ساختمون واسه دعاوی که قبول می کنه حق الوکاله هاش از ۵ میلیون کمتر نیست ! مثلا واسه یه دعوی طلاق ۱۰ میلیون می گیره و جالب اینکه معمولا  پرونده رو هم به نتیجه نمی تونه برسونه !
تز کار ایشونم اینه  واسه اینکه وکیل به معنای تمام کلمه بشی و به اصطلاح پولت از پارو بالا بره داشتن یه زبون چرب ونرم رکن لازمه . (چیزی که من از داشتنش  متاسفانه و یا خوشبختانه بی بهره ام و به قول یکی از همکارا تبحری در دروغ گفتن ندارم و اگه بخوام دروغ بگم فوری طرف از قیافم می فهمه  )

متاسفانه در دید عرف هم به وکیل به همین صورت نگاه می کنن . وکلا رو جزو قشر پولدار و زبون باز می دونن و بارها ز موکلام شنیدم که گفتن ما شنیدیم وکیلا اینطورین و نیم ساعت زمان می بره که مجابشون کنم این دیدگاه اشتباهه و خوب و بد تو هر حرفه و قشری هست و حق الوکاله هم بر اساس تعرفه گرفته می شه و وکلا هم مثله پزشکا سوگند خوردن به داشتن تعهد کاری و پایبندی به اصول اخلاقی. و در نهایت امر هم اگه بخواین این دید غلط رو قبول کنین پس بهتره اصلا کارتونو به وکیل نسپارین. 

* چندروز پیش رفتم پروما تا از یه مغازه سی دی فروشی که فیلمای جدید آمریکایی رو میاره چند تا فیلم بگیرم .صاحب مغازه هر چی فیلم پیشنهاد کرد دیده بودم خودم تعجب کرده بودم ! و حرصمم گرفته بود که چرا یه فیلم جدید به چشمم نمی خوره . دست آخر یه فیلم با بازی richard Gere خریدم یکی از هنرپیشه هایی که طرفدار بازی خوبشم .
 ( فیلم بنجامین با بازی برد پیت و فیلم آرزوهای بزرگ جزو آخرین فیلمایی که دیدم و پیشنهاد می کنم اگه اهل فیلم دیدنین حتما ببینین  بخصوص فیلم آرزوهای بزرگ که خیلی تحت تاثیر قرارم داد و قابل تامل بودهمین طور فیلم خاطرات یک گیشا) 

نظرات 5 + ارسال نظر
سپیده سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:56 ق.ظ http://gomshodedarkhial.blogsky.com

سلام دوووووووووووست جون عزیز
چطوری؟ چه بیخبر برگشتی عزیز... چرا خبرم نکردی خب... درسته دوست بی‌معرفتی هستم اما خب اینجا که می‌تونستم لااقل ازت باخبر بشم... الان که تو وبلاگهای آپ شده اسم وبلاگت رو دیدم از خوشحالی می‌خواستم بپرم هوا! اول یه لحظه شک کردم که اصلا وبلاگ خودته یا نه!
خوشحالم که اوضاع خوبه و همه چی داره خوب پیش میره...
خدا رو شکر...
وااااااااای از خجالت دارم می‌میرم که تولدت یادم شد... آخه آدم تولد خواهرش یادش می‌شه... شرم‌آوره... با تاخیر یه ماهه مبارک.... ایشالا تولد ۱۲۰ سالگیت عزیزم... یادته اولین بار حول و حوش همین تولدت بود که هم رو دیدیم؟ دلم واست تنگ شده دختر... آخر هم نشد هم رو ببینیم...

منم فیلم میخوام.. برعکس تو من مدتیه خیلی کم فیلم می‌بینم بهانه‌ام درسمه اما به هزارتا می‌رسم اما فیلم و کتاب عذاب وجدان میاره واسم!!

سلام آبجی جون :*
عزیزم می خواستم سورپرایز بشی :)
دلم واسه محیط اینجا تنگ شده بود بخصوص واسه تو و بقیه .
تو این مدت هر وقت میومدم نت وبلاگتو می خوندم ولی نظر نمی ذاشتم . نمی دونم چرا ؟ شاید بیشتر واسه اینکه احساس می کردم چون وبلاگ نویسی رو کنار گذاشتم نباید نظرم بذارم . :(
ممنون گلم :* اوهوم دقیق یادمه . کافی شاپ بلوط :)
نمی دونم چرا دیدن من و تو طلسم شده ! :((

غصه نخور آبجی خودم یه کلکسیون فیلم دارم بهت می دم ببینی :*

سینوحه سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:47 ق.ظ http://www.doctorsinohe.persianblog.ir

نمیدونستم پروما همچین مغازه ای داره! یک سری بهش میزنم...

آره داره
طبقه سوم پروما همشهری :)

mehrdad سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:42 ق.ظ http://powertheme.blogsky.com

سلام مهرداد هستم مدیر وبلاگ تم وبلاگ باحالی داری من که استفاده کردم مایلی تبادل لینک کنیم اگه لینکم کردی پیغام بزار لینکت کنم.مرسی
http://powertheme.blogsky.com

سلام
خوشوقتم
مرسی لطف دارین
ok

مهین چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:25 ق.ظ http://hoorane.blogfa.com

سلام گلم
حالا هر وقت on میشم اول تو رو می خونم و کیف میکنم بعد میرم سراغ وب خودم
خوش به حالت که این همه فیلم دیدی هرچند که قبل تر هم خبر داشتم اما حالا بهت حسودیم شد چون تو این طوری یه حرفی داری واسه گفتن ولی من ماههاست که نه نوشتنم میاد نه خوندن و نه فیلم دیدنم
خودت که میدونی حال و حوصله ندارم این روزام غفط به بهانه مصاحبه های فروغ up میکنم
واسم دعا کن گلم

سلام عزیز
مرسی خانوم گل :)
در عوض تو کلی کتاب خوندی :) یا اینکه مثه من نیستی که از سیاست چیزی سر در نمیارم :) منم بهت حسودیم می شه اینطوری خب
چشم تو هم همینطور گلابتون

نارگل سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:46 ب.ظ http://www.zane30saleh.blogfa.com

پروما؟پس شما مشهدی هستی؟
فیلم خاطرات یک گیشا رو دو هفته پیش دیدم. جالبه که به جای ژاپنی انگلیسی حرف می‌زدن. زیرنویس انگلیسی هم داشت. ولی من فلسفه خاص ژاپنی به کار رفته در فیلم رو متوجه نشدم. مثل این بود که یکی از فیمای مخملباف رو به زبان یونانی ببینی! فارسیش رو هم به سختی می‌شه فهمید!
اتفاقا فرداش هم یه فیلم دیگه از همون هنرپیشه زن (نقش سایوری) و پس فرداش هم یه فیلم دیگه از هنرپیشه دیگه اون فیلم (همون گیشا بدجنسه) دیدم. و برام خیلی جالب بود که س ک س به شکلی که در فیلمای غربی دیده می‌شه اصلا تو این فیلمای ژاپنی دیده نمی‌شد.
راستی چیرمن تو فیلم گیشا همون گنزو تو سریال هانیکو بود. یادته؟

آره خانومی
آره منم یه جورایی واسم گنگ بود واسه همین می خوام دوباره ببینم این فیلمو
چه جالب! اسم فیلمش چی بود ؟
واسه منم جالب بود که نقش و شکل س ک س تو فیلمای ژاپنی و دیدی که بهش دارن چقدر با فیلمای غربی متفاوته !
جدی ؟! پس بگو چقدر به نظرم چهرش آشنا اومد ! حالا یادم اومد :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد